Kinsa Ba Ako (Pagka wa'y sama sa Imong gugma) - Sliding Lyrics



Kinsa Ba Ako (Pagka wa'y sama sa Imong gugma)



Kinsa ba ako
Nga walay hunong
nga gisunod sa Imong
mga mata

Kinsa ba ako
Nga mahimong takus
Halaran sa buhi mong gugma

Unsa bay nabuhat ko
Nga nahimong angayan
Sa giula nga kinabuhi Mo

Walay katarong nganhi kanako
Apan wala mahimong babag
Nga ako gipakamatyan Mo

Pag ka wa'y sama sa Imong gugma
Nakaya nga mag-antus bisan ako dili takus
Dili kabayran, dili hitupngan
Ang bili sa gihalad Mo
Alang niining kinabuhi

Maong wala nay laing halaran pa
Kundi Ikaw lamang Hesus

Pagka wa'y sama sa Imong gugma
Nga mibiya sa kahalangdon
Para maluwas ako

Dili kabayran, dili hitupngan
Ang giantos Mo alang sa kaluwasan ko
Busa sa tanang higayon Oh Dios
Ikaw lang ang alagaran ko







No comments:

Post a Comment