Tanan Gisalig Ko - Victory Band - Sliding Lyrics



Tanan Kay Gisalig Ko - Victory Band

Album: Handumon Ko (2016)
Composed and Sang by Andrew Fabio



Verse I.

Dios Amahan nasayud Ka kanako
Daw 'di ako angayan moduol Kanimo
Kanimo ang pamuhat
nga moduol ako
Mapaubsanong nanginahanglan
sa guguma Mo

Chorus.

Gisalig ko Kanimo ang tanan
Nasayud ako ang kusog human mapakyas
Sanglit gugma Mo walay paglubad
Itugot O Dios ug ako mamahinlo Mo

Verse II.

Ginoong Dios naglantaw Ka kanako
Nabal-an Mo ang sulod ning dughan ko
Ang pamuhat Mo kanako
nabati ko
Anaa Kanimo tibuok pagla-um ko

(Repeat Chorus)

oohhh... oohhh...

Ang kahimtang dili makapugong
Mga ngabil ko maga-awit
Kalisdanan ko lumalabay lang
Oh kalag... Ikaw magadayeg

Gisalig ko Kanimo ang tanan
Nasayud ako ang kusog human mapakyas
Sanglit gugma Mo walay paglubad
Itugot O Dios ug ako mamahinlo Mo

Sa grasya Mo, sa himaya Mo,
sa presensya Mo
gimatarong Mo ako
Sa gugma Mo, sa hamiling dugo
nga giula sa Dios
gimatarong Mo ako

Tanan gisalig ko...
Gimatarong Mo ako...
Tanan gisalig ko...






No comments:

Post a Comment