Dili Ko Mabalaka (Kay ang Ginoo nako gamhanan) Sliding Lyrics



Dili Ko Mabalaka (Kay ang Ginoo nako gamhanan)



Dili ko mabalaka
Kay kanunay kauban Ka
Walay angay nga kahadlukan
Kay kanako mag-tipig ka

Bisan kuso-kusohon
sa mga problema
Bisan moagi'g kalayo
sa pagsulay

Diha Kanimo oh Dios
may kadaugan ako

Kay ang Ginoo nako gamhanan
Kay ang Ginoo nako balaan
Kay ang Ginoon nako tag-iya sa tanan

Kay ang Ginoo nako masaligan
Kay ang Ginoo nako malauman
Kay ang Ginoo nako nasayud sa tanan

Sulayon man ako
Lutuson man ako
Basta kauban Ka
Makabarug gayud ako

Aduna may mga kalisdanan
Moagi man ug mga pag-antus
Mosalig lang sa saad mo
Dili matago

Kay ang Ginoo nako gamhanan
Kay ang Ginoo nako balaan
Kay ang Ginoon nako tag-iya sa tanan

Kay ang Ginoo nako masaligan
Kay ang Ginoo nako malauman
Kay ang Ginoo nako
nasayud sa tanan







No comments:

Post a Comment