Awit sa Gugma (Bisan wala Kita makita apan nakita ko ang gugma Mo) - Victory Band - Sliding Lyrics



Awit sa Gugma (Bisan wala Kita makita apan nakita ko ang gugma Mo) -

Album: Awit sa Gugma (2012)

Sa tinuod lang
gibati ako sa paghigugma Nimo
Tungod sa gipakita Mo
nga gugma kanako

Ingon sa dili ako
mahimutang kung malayoKanimo
Busa dili ug dili ako
mubiya Kanimo (O Ginoo)

Bisan wala Kita makita apan
nakita ko ang gugma Mo
Buhi Ka nga Dios
nga akong gialagaran

Bisan ako makasasala
Imo akong gipakawa'y-sala
Takos Ka sa tanang
pagdayeg ug pasalamat

Salamat sa
graysa ug kaluoy
Mo kanako, O Ginoo
Salamat sa
gugma Mong wala'y paglubad

Nga giluwas Mo ako
sa pagka makasasala, Ginoo

Bisan wala Kita makita apan
nakita ko ang gugma Mo
Buhi Ka nga Dios nga akong gialagaran

Bisan ako makasasala
Imo akong gipakawa'y-sala
Takos Ka sa tanang pagdayeg
ug pasalamat







No comments:

Post a Comment