Ang Pulong Mo - Victory Band - Sliding Lyrics



Ang Pulong Mo - Victory Band

Album: Hangtud May Kinabuhi (2014)


Verse I.

Adunay panahon nga ako mga uga
sa akong pagsimba Kanimo O Dios ko
Kung akong hinumduman
ang mga nabuhat Mo
Dili ko makapugong pagdayeg Kanimo

Chorus I.

Ang pulong Mo ang hinungdan nga ako
magapadayon sa pag-alagad Kanimo
Aron akong matuman ang kabubut-on Mo
Kinabuhion ang pulong Mo

(Repeat from the top)

Chorus II.

Ang pulong Mo ang hinungdan
nga ako magapadayon sa
pag-alagad Kanimo

Aron akong maangkon
ang kinabuhing dayon

Bridge.


Moundang ba ako
sa pagdayeg ko Kanimo
Kung naginhawa 'ko ang hangin
nga gikan Kanimo

Moundang ba ako
sa pagdayeg ko Kanimo
Kung nasayod ko
nga ako gipakamatyan Mo

Ang pulong Mo ang kinabuhi ko

(Repeat Chorus I and Chorus II)

Finale.


Nga gisaad Mo sa pulong Mo
Nga gisaad Mo sa pulong Mo






No comments:

Post a Comment